90s fm

السبت، 25 أغسطس 2007

خمسون


رغم أنها كانت خمسون جنيها ليس إلا

لكن قوتها الشرائية بلغت ثلاثة أيام من السعادة العارمة

هناك 15 تعليقًا:

اميرة هشام يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
اميرة هشام يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

:D di 7aga zareefa w sh3ur momte3

أندلس يقول...

يا بختك بيها
كنت قاري عليها أكيد
الفلوس أصلها راكبع=ها عفاريت زرق مش عفريت واحد

طلال فيصل يقول...

بالهنا والشفا

مواطن زهقان يقول...

بالهنا والضفا
زى ماقال طلال

واتمنى زيارتك لمدونتى
رسالة مواطن زهقان

Unknown يقول...

طب قولنا عملت بيهم ايه ؟؟
اشتريت قفص منجة
:)

Mustafa Rizq يقول...

انا مبسوط اني جيت مدونتك ، و منشكح ع الاخر ان ال50 جنية قدرت تناضل معاك 72 ساعة

تحياتي.... لل50 جنية اللي كانوا

دينا فهمي يقول...

احمد
غيرت اسم مدونتي (:

غير معرف يقول...

تلاقيك خيبان وجبت بيهم كتب يا عبيط
" متقمصة دور امهاتنا "
حنان الجووووهرى

السلحفاة تطير يقول...

بص بقى يا أبو حميد أنت لازم تسلفني الخمسين جنيه دى

أحمد حربية يقول...

وكان من الممكن أن تزيد المدة لو كان هناك قليل من الصبر...الصبر يا أحمد، الصبر يا صديقي

أحمد

لو كنت أعلم يقول...

اللهم بارك في فلوسك
واطرح البركة يارب في الجنيه
وارفعه إلى مصاف ذويه
من اليورو والدولار
آآآآآآآآآآمين

دينا فهمي يقول...

أحمد
أن عايزاك تعمل موضوع زي لو كان لكنت اللي عندي لو سمحت
نفسي أقرا اختياراتك

شيماء الجيزى يقول...

والله يا عزيزى احمد

يا بخت الخمسين جنيه

لانها فضلت معاك تلات ايام

مش معقول يا سيدى الفاضل خمسين جنيه فى تلات ايام؟

دنا اصرفهم فى نص ساعه
:d

على العموم

مبارك..ـه
تلك الخمسون جنيهاَ

............

تحياتى من قلب الشاطئ