90s fm

الاثنين، 16 يونيو 2008

اللعنة علي المنيمام تشارج

عندما تكبدك شجاراتك العاطفية خمسين جنيها في أقل من ساعة..فلا نزل القطر..
*********
ملحوظة توضيحية:
# لا تتورط في مهاترات عاطفية في نص الشهر إللي يضيع منك في أوله أكتر من نص المرتب.
#إحالة لابد منها..(خمسون)

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

يبقي تحافظ علي مرتبك يا سيد دودي ومتخليهوش يضيع منك اول الشهر ..

أحمد واكد

أحمد الدريني يقول...

ما بأيدينا يا عم واكد..
أنا تقريبا عليا ندر..كل شهر لازم يضيع مني حبة فلوس..
احيانا بحس ان ده الجزء الحرام في فلوسي...

غير معرف يقول...

وياترى فيه ماكسيمام تشارج للمشاجرات العاطفيه ؟
ولا هايبقى موت وخراب ديار :D:D

غير معرف يقول...

لو كنت قولتلى كنت أنا اللى دفعت الحساب
بيلاتريكس

غير معرف يقول...

نهولة
طيب وتعمل اية فاللى بيتخانق ويصالحك فالتليفون بخل دا ولااية عموما شكلنا احنا بعد كدة اللى هندفع الحساب هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

غير معرف يقول...

مين اللى كاتب باسم بيلاتريكس؟؟؟
دى مش انا..
مش عارفه مين اللى بيرد بلسانى ده؟
بيلاتريكس الحقيقية

أحمد الدريني يقول...

جهيزة:
موت وخراب ديار

بيلاتراكس المزيفة:
انت قليل/قليلة الأدب والذوق

نهولة:
إللي يجي منهم أحسن منهم

بيلاتراكس الحقيقية:
انتحال هويتك لايزيدني إلا إيمانا،فلنطب بالا،حقيقتك وشمي