90s fm

السبت، 18 أكتوبر 2008

طيف فوزية

لا أنسي يوم كنت صغيرا،مرتديا شورتي الأزرق المفضل والتي شيرت الأبيض،وجريت بمحاذاة القطار،ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية.. ألاحق طيف فوزية..ألاحق طيف فوزية..إلي أن وقعت وجرحت قدمي،نزفت دما،وكل ما يشغلني..طيف فوزية.

هناك 11 تعليقًا:

صفا سارة يقول...

عبقرى بجد
:)

nyira_elsheiref يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
انا حره يقول...

معلش يعنى هوا رغم انى مش متابعه مدونتك ولا اعرف اسلوبك ولا اى حاجه

بس الاخت صفا بتقول عبقرى بجد فين العبقريه فطيف فوزيه مش فاهمه

مين فوزيه اساسا

ولا هوا اى كومنت بيرميه صاحبه كااعلان ويطلع يجرى

مع احترامى طبعا لشخصك لانى معرفكش

الحلم العربي يقول...

تستاهل
ههههههههههه
انت مش عارف ان فوزية مرتبطة؟؟
(((:

صفا سارة يقول...

بعد اذن احمد صاحب المدونة انا هارد على (انا حره)انا قولت انه عبقرى لانه ابهرنى بجد بالبوست ده وانا متابعاه من زمان ومش باعمل اعلان عن مدونتى لانى اصلا بادون عشان نفسى مش عشان ردود ولا اى حاجة من دى بس واضح انك بتتهمى وخلاص وباعتذر لاحمد عن الرد ده بس بردو بانحنى احتراما لعبقريتك

سلامة عبد الحميد يقول...

أنا بقى على رأيك شرير
لكن لا مع أنا حرة ولا صفا
أنا مع هنيدي اللي انته سرقت منه الفكرة دون أن تمنحه ولو كلمة كحق أصيل له عن الموضوع
فطيف فوزية ليس إلا
راحت ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة ست الحتة
عموما معلش
انا هاخليه يسامحك
ما هو المسامح كريم برضه

انا حره يقول...

طيب والنبى ياصفا بالراحه بس وبلاش الحمقه دى

وياريت يعنى تاخدنى على اد فكرى المتخلف القاصر اللى ياحرام محدود ياعين امه وتفهمينى وجه العبقريه فطيف فوزيه دا يمكن ااعيب فجهلى اصل انا يدوب بفك الخط

انا حره يقول...

وبعدين ياست الكل انا حرررررررره اقول رايى زى مااحب ولو مش عاجبه هوا برده حر ومن حقه يمسح الكومنت لو مش عاوز يرد عليا وانتى برده حره تنحنى لعبقريته زى ماتحبى

بسمة ولكن.. يقول...

توء توء توء
.
.
دايما عامل قلق كده

طلال فيصل يقول...

حقيقى يا أحمد..

أسلوب مبهر ومعانى مبتكرة وأحداث مشوقة محبوكة بأستاذية عجيبة..باختصار أنت القلم الساحر الذى يجمع بين الأصالة والمعاصرة

قشطات

غير معرف يقول...

يلعن أبوكم جميعاً هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وأخذ يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه يقهقه لحد ماطلع دينه من القهقهه
ههههههههههههههههههههههههههه