90s fm

الاثنين، 1 ديسمبر 2008

أجمل العادات السرية..عيد ميلاد بلوجي أنا

أجمل العادات ما كان سرا..وأسارركم بأن الكتابة هي العادة والسر..اليوم عيد ميلاد هذا البلوج،ثلاث سنوات انقضت..ولا أعلم أينا استغل صاحبه..أحبه جدا وهذا يكفيني..يحبني هو وأنا أعلم ذلك.

هناك 9 تعليقات:

محمد حمدي يقول...

كل سنه وبلوجك بخير

ابوس صابع رجلك الصغير تشوف الميل الى بعتهولك على ايميل الهوتميل بتاعك بقا

الحلم العربي يقول...

كل سنة و مدونتك طيبة -على فكرة هي مؤنث مش مذكر -
ثلاث سنوات مدة طويلة أكيد اتعلمت منها كتير و استفدت أكتر ما استفادت مدونتك
أنا عن نفسي أعرف مدونتك بقالى سنة و نص تقريبا و فعلا هي من مدوناتى المفضلة و أظن ده واضح ،بتعجبنى دماغك و أفكارك اللى بتطرحها في المدونة و اللى ساعات بتجعل للأشياء البسيطة ثقل غريب و ده طبعا بفضل أسلوبك
تابعت على مدونتك إضراب 6 ابريل و عرفت من تدويناتك حاجات كتير
بقى فقط ان أخبرك بالشيئين اللى بيزعجونى فيها :
أولا : بعض التدوينات بحس فيها بأن عبقريتك قربت تدخل على الجنون و بالأحرى جنون العظمة
ثانيا : هي حاجة بردو متعلقة بالسبب الأول و هو عدم ردك على التعليقات كلها حتى لو كان ضروري التعليق أو الرد منك و ده شئ بيعطي لبعض الناس احساس من ناحيتك بالتعالي
عموما أنا بصفتى متابعة لمدونتك أحب اقولك " كل سنة و انت طيب و مدونتك طيبة " :))))

أحمد الدريني يقول...

حمادة:رديت عليك بميل
الحلم العربي:
عدم الرد طبع وطابع..لكن أوعدك أرد من هنا ورايح
اما جنون العظمة ده معرفش جبتوه منين
يجوز علي اية حال يامعلم

اميرة هشام يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Unknown يقول...

كل سنة وانت والبلوج طيبين

ويارب عقبال 100 سنة تدوين

أحمد الدريني يقول...

أميرة:
ولازلنا هادئون

اسراء:
يارب

سكة سفر يقول...

كل سنة و انتو طيبين

M.Rabie يقول...

كل سنة و انت طيب يا و مدونتك رائعه يا درينى

غريبة يقول...

كل سنة وانت طيب يا حمادة
واحشني يا واد:)